مرکز موبایل ونوس

VENUS MOBILE CENTER

مرکز موبایل ونوس

VENUS MOBILE CENTER

مرکز موبایل ونوس

با عرض سلام، در این وبلاگ سعی دارم بهترین و کاربردی ترین نسخه از بازیها و نرم افزارهای انواع سیستم عامل هارو براتون قرار بدم امیدوارم مورد قبول شما واقع بشه.

آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۹:۰۶ - پریسا نامجو
    تشکر

SHAREit v2.7.46 سریع ترین راه در جهان برای به اشتراک گذاشتن عکس ها، برنامه ها و غیره در میان دستگاه ها می باشد. بدون هزینه های شبکه یا اتصال WiFi. نرم افزار Lenovo SHAREit نیاز به کابل ها را برای انتقال بی سیم اطلاعات با سرعت بالا بین دستگاه ها را حذف کرده است – یا با دوستان، یا گرفتن محتوای شخصی خود در حال حرکت.

ویژگیها

• به اشتراک گذاشتن همه چیز با دیگر دستگاه ها – تصاویر، فیلم ها، فایل های موسیقی، اسناد، مخاطبین … حتی برنامه ها!
• دستگاه هایی که SHAREit بر روی انها نصب شده است می توانند به صورت خودکار هر چیز دیگری را هنگامی که در محدوده هستند پیدا کنند.
• انتقال فایل ها و ویدیوهای بزرگ در چند ثانیه … تا 40 برابر سریعتر از بلوتوث
• اشتراک بدون نیاز به بلوتوث، شبکه تلفن و یا شبکه Wi-Fi فعال … شما یک درصد هم هزینه شبکه را پرداخت نخواهید کرد. دستگاه ها به طور مستقیم بی سیم متصل می شوند.
• حتی خود برنامه هم می تواند با دستگاه های دیگر به صورت بی سیم به اشتراک گذاشته شود، و اشتراک گذاری سریع بلافاصله آغاز خواهد شد.
• پشتیبانی از به اشتراک گذاری گروهی – تا 5 دستگاه به طور همزمان. فورا یک ویدیوی مهمانی، آلبوم موسیقی یا کتابخانه عکس را در یک زمان تا 5 دوست به اشتراک بگذارید!

SHAREit نه تنها از گوشی ها و تبلت های اندروید، بلکه از آیفون، آیپد و حتی کامیوتر شخصی ویندوز نیز پشتیبانی می کند. این واقعا یک ابزار انتقال کراس پلت فرم است!


دانلود نرم افزار
حجم: 3.94 مگابایت
رمز فایل: venus-mobile.ir

پرهام هدایتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی