مرکز موبایل ونوس

VENUS MOBILE CENTER

مرکز موبایل ونوس

VENUS MOBILE CENTER

مرکز موبایل ونوس

با عرض سلام، در این وبلاگ سعی دارم بهترین و کاربردی ترین نسخه از بازیها و نرم افزارهای انواع سیستم عامل هارو براتون قرار بدم امیدوارم مورد قبول شما واقع بشه.

آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۹:۰۶ - پریسا نامجو
    تشکر

AirDroid – Best Device Manager v3.0.3.1 یک برنامه رایگان و سریع است که به شما کمک می کند تا دستگاه اندرویدی خود را از یک مرورگر وب در کامپیوتر مدیریت کنید. مدیریت فایل ها، SMS ها، برنامه ها، عکس ها، موزیک ها، کانتکت ها و … از ویژگی های این برنامه قدرتمند می باشد. این برنامه به WiFi وصل شده و یک IP را در اختیار شما میگذارد، با وارد کردن آن IP در مرورگر کامپیوتر، وارد صفحه مدیریت این برنامه می شوید. ارسال و دریافت SMS از کامپیوتر و تایپ کردن و ناوبری سریع تر با صفحه کلید کامل و صفحه نمایش بزرگ، انتقال عکس ها، فیلم ها، زنگ ها و هر فایل دیگر بدون استفاده از کابل، تعیین محل و قفل کردن اندروید در هنگام گم شدن و یا سرقت رفتن دستگاه با امکان پاک کردن داده ها از راه دور، ارائه راه ساده تر برای جستجو و نصب برنامه و خروجی گرفتن APK، مشاهده از طریق لنز دوربین جلو و عقب اندروید یا مشاهده زنده صفحه اندروید به صورت لحظه ای در کامپیوتر، تماس با مخاطب، اشتراک گذاری کلیپ بورد، انتقال آدرس URL به اندروید و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه است.

ویژگی های این برنامه:
- فایل ها:
انتقال فایل های بین موبایل و کامیپوتر، کپی، جابجایی، تغییر نام، ساخت پوشه، جستجو و …
- SMS ها:
خواندن، ارسال، فوروارد و حذف
- برنامه ها:
مدیریت برنامه ها، نصب، حذف، پشتیبان گیری و جستجو
- عکس ها:
نمایش، قرار دادن در پس زمینه، حذف، وارد و خارج کردن
- موزیک:
پخش، حذف، قرار دادن روی زنگ و …
- کانتکت ها:
گروه بندی، جستجو، ساخت، حذف و …

دانلود نرم افزار
حجم: 11.4 مگابایت

رمز فایل: venus-mobile.ir


پرهام هدایتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی