مرکز موبایل ونوس

VENUS MOBILE CENTER

مرکز موبایل ونوس

VENUS MOBILE CENTER

مرکز موبایل ونوس

با عرض سلام، در این وبلاگ سعی دارم بهترین و کاربردی ترین نسخه از بازیها و نرم افزارهای انواع سیستم عامل هارو براتون قرار بدم امیدوارم مورد قبول شما واقع بشه.

آخرین نظرات
  • ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۹:۰۶ - پریسا نامجو
    تشکر

آموزش حذف شماره از برنامه لاین و دانلود استیکر کشورها

سلام دوستان خسته نباشیدقصد دارم نحوه دانلود استیکر های لاین رو به ساده ترین روش آموزش بدم ! و امید وارم که آموزش ها ب دردتون بخوره قبل از هر کاری باید شمارتون رو از برنامه لاین حذف کنید !! چطوری ؟ میگم خدمتتون 

قبل از هرکاری باید داشته ها و نداشته هاتون رو بسنجین !!

باید یک ایمیل داشته باشید !
باید 1 اکانت فیسبوک داشته باشید !
باید اینترنتتون سرعتش بالا باشه افرادی که ادد لیستشون بالاست حتما باید اینترنتشون سرعتش بالا باشه چون امکان اینکه لاین اذیت کنه خیلی بالاست
و در اخر هم صبر عیوب و حوصله فراون و اعصاب راحت !!!
خب اگه این چهار تا گزینه رو دارین باید مراحل زیر رو طی کنید.


1 - در قسمت More / Setting / Accounts / Email Account Registration رفته و ایمیل خودتون رو ثبت کنین.

بعد از این کار لاین یک ایمیل حاوی یک کد براتون ارسال میکنه و از شما میخواد که اون کد رو توی لاین وارد کنید, خب بعد از اتمام کار گزینه Done را جلوی Email Account Registration مشاهده میکنید.


توجه قبل از اقدام به حذف شماره لاین line کارهای زیر را انجام بدین حتما

    1. بلاک لیست ایدی خودتون در لاین را خالی کنید ( همه را حذف یا انبلاک کنید )
    2. اد های دریافتی از گروه یا غییر را حذف کنید یا قبول کنید
    3. لیست گرو های دعوت شده را رد یا قبول کنید
    4. توجه داشته باشید تمام چت هایی که کردین پاک میشوند


برنامه فیس بوک رو از لینک زیر دانلود کنید (البته بیشتر گوشیها از اول این برنامه رو داره در صورت نبود دانلود کنید)

دانلود
حجم: 21.1 مگابایت

فیلتر شکن هات اسپوت را از لینک زیر دانلود کنید


دانلود
حجم: 2.89 مگابایت


خب شما در حال حاضر %70 کار را انجام داده اید

2 - فیلتر شکن را باز کرده در برنامه لاین در قسمت  Accounts در قسمت Facebook گزینه link را انتخاب کنید 
کمی صبر کنید تا حساب فیس بوک شما در لاین ثبت شود پس از ثبت شدن عبارت link به عبارت unlink تبدیل می شود 

.

خب حالا اطلاعات شما روی حساب لاین ثبت شد و شما باید از حساب لاین خود خارج شوید 
برای اینکار به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و در قسمت مدیریت برنامه ها برنامه لاین را پیدا کنید و باز کنید در صفحه باز شده 
ابتدا گزینه پاک کردن داده را انتخاب کنید سپس انتخاب توقف اجباری 
خب شما از حساب لاین خود خارج شده اید.


 حالا لاین را باز کنید و میبینید که از شما میخواد که ثبت نام کنید یا وارد اکانتتون بشید گزینه LOGE IN  رو انتخاب کنید و بعد از اخرین گزینه یعنی FACEBOOK  رو انتخاب کنید.

یه کادری میاد و شما وارد حساب لاینتون میشید و باید صبر کنید که اون کادر تا 100 پر بشه
بعد از پر شدن وارد اکانت خودتون میشید و اگه از قسمت تنظیمات لاین به قسمت اکانت برید میبینید که مثل عکس زیر شماره شما از لاین پاک شده !!!!!!!!!!



خب حال شماره شما پاک شده و باید بپردازین به دانلود استیکر کشورها برای اینکار دو راه وجود دارد که من خدمت شما عرض میکنم!!

روش اول : تغییر آی پی با برنامه های مختلف و دانلود استیکر آن کشورها که در زیر من لیست دو تا از بهترین وی پی ان هارو واستون قرار میدم.

دانلود HIDEMAN VPN
حجم: 1.65 مگابایت


دانلود VPN.ONE.CLICK.4.4
حجم: 4.71 مگابایت


آموزش کار با برنامه ها
: وارد برنامه میشید کشور مورد نظر را انتخاب میکنید و کانکت میشید بعد از تغییر آی پی عکس یک کلید در بالای گوشی دیده میشود, بعد از دیدن کلید در بالای صفحه وارد لاین میشید و در قسمت Sticker Shop استیکر های Free آن کشور را دانلود میکنید.

روش دوم : استفاده از شماره های آنلاین, به سایت زیر رفته کشور مورد نظر را اتنخاب میکنید.

http://www.receive-sms-online.info/

برای مثال میخواین استیکر کشور های آمریکا را دان کنید, میرید تو سایت و کشور مورد نظر را انتخاب میکنید, سپس شماره آن کشور که در بالای سایت قرار دارد را در لاین وارد میکنید مثال: 14084302782+
توجه داشته باشید که وقتی شماره کشور آمریکا رو وارد میکنید در لاین کشور آن هم به United States تغییر دهید مانند تصویر زیر :


بعد از وارد کردن شماره در لاین به یک کد 4 رقمی احتیاج دارید دوباره وارد سایت شده و گزینه Refresh Webpage را میزنید خب در پایین کدهای چها رقمی زیادی میبینید بعد از زدن گزینه Refresh Webpage اولین کد چهار رقمی برای شماست آن کد را حفظ کرده و در لاین خود وارد میکنید, و صبر میکنید تا 100 پر بشه سپس به قسمت Sticker Shop رفته و استیکر های آن کشور را دانلود میکنید.
از همین طریق میتوانید استیکر هر کشوری را که میخواهید دانلود کنید

* توجه داشته باشید : مهلت دانلود استیکر برای شما کم است زیرا این شماره آنلاینه و اگه 2 نفر از یک شماره استفاده کنند لاین قبول نمیکنه و شماره را از لاین شما پاک میکنه و دیگه نمیتونید دان کنید و باید دوباره شماره را وارد کنید.


خب دوستان عزیز امیدوارم آموزشی که قرار دادم مورد قبول شما واقع شده باشه , من واسه نوشتن این آموزش به زبان ساده زحمت زیادی کشیدم خوشحال میشم با نظراتون به من شوق ادامه کار بدین , در ضمن سوالی هم داشتین میتونین در بخش نظرات بپرسید و تا جایی که بتونم جواب میدم , موفق باشید.


پرهام هدایتی

نظرات (۴۲)

سلام خسته نباشید.

این استیکر هارو میشه گیفت کرد؟
پاسخ:
سلام ممنون

نخیر نمیشه....

سلام
ایا استیکرهای قدیمیمون با این روش پاک نمیشه؟ من کلی استیکر با کوین گرفتم و نمیخوام دعیت بشن، حستب قبلیمون که خراب نمیشه؟
پاسخ:
سلام
نخیر پاک نمیشه فقط باید دوباره دانلودشون کنین...
برای این کار به قسمت More/ Seting/ Sticker/ Purchase Histori  برید و استیکرای قبلیتونو دانلود کنین.
سلام    

من وقتی شماره رو وارد میکنم این ارور میده : invalid phone number  باید چکار کنم؟ 

و اینکه فقط روی کشور های امریکا و روسیه اینجوره بقیه خوبن...!
پاسخ:
سلام
توضیح دادم شماره ها چون انلاینه تو زمانهای خاصی جواب میده زمانش معلوم نیس ولی بیشتر 12 شب به بعد وصل میشه..
در ضمن از وی پی ان هایی که گذاشتم میتونین استفاده کنین، برنامه را دانلود کنید و واردش شید، و بعد از لیست برنامه هاتون لاین رو انتخاب کنین و ای پیش رو به هر کشوری که خواستین تغییر بدین، و بعد وارد لاین شین قسمت فیری استیکر و استیکرای فیری اون کشورو دانلود کنید، اگه دیدین تو قسمت فیری خالیه لاینو ببندید یکبار دیگه اینکارو انجام بدین حتما جواب میده
موفق باشید...
سلام دوست عزیزخسته نباشین
من برای دانلود استیکرای مثلن کشور امریکا یه شماره همون طور که گفتین برداشتم و وارد کردم. ولی ok رو میزنم شماررو تایید نمیکنه و invaild phone nomber میزنه با این که هیلترشکنمم رو امریکاوصله. اگه میشه راهنمایی کنین خیلی اقایی
پاسخ:
سلام
لطفا نظرات قبلی همین مطلب رو بخونین متوجه میشین


براے من فیس بوک باز میشه ولی لود کردنش تموم نمیشه
پاسخ:
شما فیلتر شکنتون مشکل داره از یه فیلتر شکن سالم استفاده کنین، و از اونجایی ک فعلا هات اسپات مشکل داره سایفون دانلود کنین
سلام.خداقوت..من چندتا استیکر دانلود کردم از آمریکا و روسیه..وقتی قند شکن و خاموش میکنم دیگه‌کار نمیکنن.چرا؟و یه سوال دیگه..نرم افزار fox theme به درد بخور هس یا نه؟
سلام من تمام کار هایی رو ک شما گفتید رو کردم جیمیلمم وارد کردم بعدش یه ارور داد من ok رو زدم بعد اومد ی شماره بزنم شمارمو زدم کد اومد وارد شد بعدش صد درصد پر شد اما دوباره همون لاینم اومد شمارمم سر جاش بود لطفا اگه کسی میدونه بیاد ب ایدی من بگه جریان چیه مرسی    id line : rezajontehpers 
سلام
من تااون مرحله که باید فیس بوکو لینک کنیم انجام دادم اما بعدش تو قسمت مدیریت فایل گزینه ی Clear data واسم غیره فعاله!ممنون میشم راهنماییم کنید چکار باید انجام بدم؟!
سلام
میخواستم بدونم الان مثلا من شماره امریکا رو وارد کردمو استیکرا رو دانلود کردم بعد بر ای دانلود استیکرای کشورای دیگه بازم باس همون راههای حذف شماره از لاینو بکنیمو لاینمونو پاک کنیم یا نه نیاز نیس همونجا بجا کشور امریکا میتونیم شماره هر کشوری رو وارد کنیم...؟ممنون میشم جوابمو بدین
عالیه ولی برنامه هیدن من امریکا الملنش باز نیستش چی کارکنم بعد شماره هارو دانلود کردم چجوری ور دارم شمارشو 
رضا جیمیلت وارد کردی بعد ک رفت قسمت شماره اون پایین به ابی نوشته فیسبوک باید فیلتر شکن داشته باشی بعد اون بزن ایدی فیسبوکت وارد کن شمارت پاک میشه
خیلی عالی و کار امد بود... به عبارتی دیگر ؛ دمت گرم داداش ایول داری لایک
سلام'چرا فیلتر شکنش رو گوشیم نصب نمیشه???!
فیس بوک رو گوشیم باز نمیشه.مشکل از برنامس یا از گوشیم
داداش سلام خوبی؟ بچه کجایی دادا اصل میدی داداش 
داداش یه سوال داشتم میشه بگی چطوری برنامرو دانلود کنم
سلام واقعا سایتتون عالیه و همه چیرو خیلی با جزییات میگید واقعا ممنون فقط یچیزی من هرچی تلو میزنم ارور میدم و برای تغییر ای پی هم کانتک میشه ولی بالای صحفه گوشیم کلیدی نمیاره ممنون میشم راهنماییم کنیم حاضرم برای این هرکاری بکنم 
این شماره کشورهای هیچ کدوم کار نمیکنن 
سلام خسته نباشید وقتی میخوام داده های لاین رو پاک کنم نمیاد فقط نوشته توقف اجباری چیکار باید بکنم
سلام من تو لاین به مشکل بر خوردم اگه کسی میتونه کمکم کنه rahgozar2015sاین ایدیمه بیاد راهنماییم کنه
سلام خسته نباشید.چجوری ایمیل رو ثبت کنم؟ینی وقتی ایمیل رو مینویسم کاری نمیتونم بکنم واسه ثبتش.به ورژن لاین هم بستگی داره ایا؟؟؟؟
درود
هر کی اکانت لاین میخواد من واسش درس میکنم بدون نیاز به شماره و ایمیل . هر کی خواست خبرم کنه.
ایدیم :bilax98
ممنـــــــــــــــــون خیلـــــــــــــی عالی بووود خسته نباشیـــــد.
سلام ممنون از پسته خوبتون ولی فک کنم تو روش دوم باید ای پی به امریکاتغییر کنه بعد شماره بدید اینجاشو نگفتید :D
Kheyli mamnon khaste nbashin
سلام میخواستم بدونم با این کار اکانت فعلی لاینم پاک میشه ؟ ینی فرندام و پستام میپرن؟
وی پی ان رو دانلود کردم کانکت هم میشه اما نمیتئمم اسنیکر دانلود کنم! 
سلام
همش میگه اینوایلد فان نامبر

الآن ینی شمارش احتمالا از 12 شب به بعد فعال میشه ؟؟؟
سلام. . . 
ببیخشـــید حتما باید ایـــمیـــل باشه؟
یعنی با جـــیمیـــــل نـــــمیشه؟؟؟😔
سلام خسته نباشید خیلی ممنون از راهنمایی هاتون من تمام مراحلی رو که گفتین انجام دادم اما وقتی که در اخر اوکی رو میزنمارور میده و دوباره ازم درخواست شماره خودمو میکنه منم شمارمو وارد کردم هیچ تغییری نمیکنه وشمارمم سرجاشه میشه راهنماییم کنید چه مشکلی داره 
درود ادمین عزیز....من حدود دو ماه هستش که میخوام وارد لاین پی سی بشم...یک کد با یک زمان 3 دقیقه ایی بهم میده....نمیدونم چکار کنم..لطفا کمکم کنید
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۵ مهندس کامپیوتر
کسی نرم افزار خواست من دارم ایدیم MORTEZADEZAN
هر کی و پی ان 2016 میخواد سریع دانلود کنه
http://uploadboy.me/4id1rgme5z4z/vpn-master3-5-2.apk.html
خرابکاری کررررردم در حد المپیلک.....امکان بازگشت ب لاین قبلیم هم ندارم؟؟؟؟توروخدا جواب بدین
سلام من ان لینک کردم ولی حواسم نبود دوباره روی انلینک زدم تبدیل ب لینک شد حالا هرکاری میکنم دوباره انلینک نمیشه؟میشه راهنمایی کنید
سلام
از روش اول که بریم تو استیکر شاپ خب از کجا بفهمیم که کدوم استیکر ماله کشوریه که وی پی انشو داریم؟
سلام روش دوم شماره ها چند وقت به چند وقت تغیر میکنه؟؟
مخوام ی تله دگه بزنم چجوریه؟
سلام.من همه کارهارا انجام دادم شماره خارجی هم ثبت شد اما استیکر دان نشد چرا؟
۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۲۳ اینستا گرام ها

وب عالی دارید ادامه بدین
با تشکر

Hey I know this is off topic but I was wondering if
you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was
hoping maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything.
I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
Hiya very nice blog!! Man .. Excellent .. Amazing ..

I'll bookmark your site and take the feeds also? I am glad to seek
out so many helpful information here in the put up, we need develop more strategies in this regard, thank you for sharing.
. . . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی